19 Ocak 2010 Salı

Bir yaşam düşündüm bugün,gözlerinde...biraz hırçın,hüzünlü..kederli....

sözlerinde ölüm vardı..

Eve geç kaldım,her akşam olduğu gibi seni yatağında bulacağımı sanıyordum.Oysa oda kapının önünde oturup sokak kapısının açılmasını bekler gibiydin.gözünde ki tek damla yaşı gördüm...kahroldum....Kahve,kanyak zamanımızı kaçırdım..sen hazır etmiştin oysa ki,birlikte Karşıyaka pazarından sevinçle satın aldığımız bir çift kahve fincanını..bir tanesi benim herzaman içtiğim gibi az kahveli...Az kahveli hayatımı düşündüm dün gece..kaçırdığım gençliğimi...sohbetini düşündüm, nice karanlık gecelerden sıyırıp aldığın beni ..ve karamsarlığımızı...

son derse
girmeseydim diye geçirdiğim yıllarım var...

gidenlerin ardından el sallamak hep bana düştü....sürekli gülümsemek ardında ki hüzünle..

yıllar geçtikçe insan,gülümseyerek anıyor ;senin gibi istemeden gidenleri...bakışların kaldı bende...

Mart 1996...

yaklaştıkça o kara gün,çekip gidesim var kendimden...







0 yorum: